Sidor

måndag 22 mars 2010

Igor

Imorse vid 8-tiden så fick jag mig en liten chock.....ja inte direkt chock kanske, men jag höll på att tappa hakan och jag skrattade gott. Igor satt i vattenskålen. Varje morgon så byter jag vatten i den och fyller upp den . Hade det nu inte varit något vatten i skålen så hade jag förstått det som jag såg, men det fanns vatten. Och Igor hade satt sig i det. Jag tog ju så klart bort honom, men innan jag gjorde det så var jag bara tvungen att ta fram kameran och ta ett kort :-) Sen så var det att torka av honom.
 
Idag har vi varit ute i rastgården en del. Inget direkt vårväder, men det var skönt iallafall. Och alla katterna och bebisarna gillar ju det. Något annat som Ian gillar är Benny. Ian följer Benny överallt, och Benny får ta upp honom och bära runt en liten stund. Ian ligger bara och njuter. När vi skulle äta middag så låg Igor och Iggy i skålen...ihop....Jag hade inte hjärta att ta bort dom när dom låg och sov så gott. Inte ens Benny tog bort dom när middagen väl stod på bordet. Men att dom kan tycka det är skönt begriper jag inte. Iggy låg PÅ Igor.....bara huvudet på Igor syntes.
 
 
Igor i vattenskålen
 
 
 
 
Ian leker tittut
 
 
 
 
Iggy sitter och spanar på fåglarna
 
 
 
 
 
Kanske det var Ingrid som skulle sitta i vattenskålen...hon tycker hon är smutsig :-)
 
 
 
 
 
En bild som jag gillar på Ingrid
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck