Sidor

tisdag 16 mars 2010

Kompiz och Eva

Igår kväll så kom det ett mail med en ny bild på Kompiz, och en uppdatering på hans vikt......5kg......Tack Anngert....jag blir så glad varje gång det kommer en bild på honom. Och även om jag tycker att Fjodor är en plutt fortfarande så blir jag ju så klart glad när jag läser att Kompiz nu väger 5 kg.....han växer bra, och kommer nog att bli en stor snygg grabb inom kort. Det är så varje gång jag får ett mail med en eller ett par bilder från bebisar efter att dom har flyttat.....Mitt hjärta tar inte bara ett extra skutt, utan många extra skutt :-)
 
Idag är det ju tisdag, vilket innebär att jag har tagit en massa nya bilder inför morgondagen på bebisarna. Och några av mina andra kizzar fastnade också. Så roligt att ta bilder på alla nu när solen visar sig och man kan vara ute lite med dom. Den som mest gillar att vara ute i snön är Iggy, han hade racerskorna på sig idag :-) Ingrid har ju varit lite si och så när det gäller att gå ut i snön, men idag så var hon också ute en bra stund. Och idag så kom Ian fram till mig och pep. Jag visste inte riktigt vad han ville, men det visade sig att han ville att jag skulle ta upp honom. Så han låg och hängde på min arm medan jag gick runt och kollade på vad alla dom andra gjorde. Igår kväll så hade jag Igor och Ian hos mig liggandes på mig när jag låg i soffan och tittade på tv:n. Ååååååå.....mysfaktor 100%
 
Så lite om Eva då. Hon är bara så snygg nu. Sorry att jag skryter, men hon är det. Efter att hennes bebisar flyttade så var hon ju både här och där och for runt som en liten kattunge. Hon har lugnat sig väldigt mycket, och har blivit mer damig liksom. När hon sätter sig ner så är det nästan som om hon vill säga -Se vad fin jag är!!!! Men.....hon är fortfarande pratig när det gäller att jag ska ta fram mat, eller om hon vill gå ut.
 
 
 
Kompiz
 
 
 
 
 
Eva....För den som inte vet om det, så är Eva och Fjodor helsyskon.....men olika kullar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ingrid fular sig
 
 
 
 
Och här ska hon vara macho....faktum är att för en kort sekund så trodde jag att det var Iggy innan jag såg det röda på halsen
 
 
 
 
 
Iggy han var ju ute
 
 
 
 
 
Liten förhandsvisning om imorgon
 
 
 
 
Ian kan fula sig han också
 
 
 
 
 
Men ack så söt när han lägger den sidan till
 
 
 
 
 
Pust, stånk, stööööön......Igor tycker det var en jobbig backe
 
 
 
 
 
Alltså, dom rosa korgarna är det något speciellt med
 
 
 
 
 
 
Här har vi dom alla igen.......
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck