Sidor

torsdag 18 mars 2010

Jag ÄLSKAR detta

Alltså, det finns ingenting som är mysigare än att mysa med mina katter. När jag gick in för att bara vila en kort stund så låg redan alla katterna och sov....både dom stora och dom små. Och INGEN av dom låg i min säng. Jag hann inte ens lägga huvudet på kudden förrän dom kom indroppandes....en efter en. Och dom låg alltså och SOV bara sekunderna innan. Det är ju inte första gången det händer så jag är inte förvånad. Jag njuter till max varje gång. Jag låg och gosade med dom en stund, men så kände jag att jag bara måste ta några bilder och visa er. När jag kom in med kameran så hade Milla och Maya förflyttats sig lite....Maya låg på den andra sidan och Milla hade gått och lagt sig i garderoben.












Måste ju bara få visa upp mina nya snygga öronhängen som jag fick av Kety idag. (fyller ju år)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck