Sidor

måndag 14 december 2015

The Charmed Ones

Prue, Piper och Phoebe. Gissa om jag gillar deras namn. Passar dom riktigt bra. Så otroligt söta alltså. Och nu är det ju mer livat i bolådan och jag tycker att det är hur kul som helst. Fast att ta upp dom i sängen är ingen hit. Vild protester. Och som det inte räcker att Mini kommer och ska bära tillbaka dom....Nääää, nu har Mini hjälp av Lillan. Än så länge håller sig ju Zira helst på kanten av sängen, med tassarna uppe och så sticker hon upp huvudet med stora runda ögon och undrar
- Vad skriker ni för? Det är ju hur mysigt som helst att få vara där uppe och gosa.

Jag brukar inte gilla om mamman ska flytta på sina bebisar men nu...NU får hon gärna göra det så dom kommer fram lite mer. Men å andra sidan dröjer det inte så länge innan dom kommer över själva, ser redan nu att dom har börjat klättra. Bilder blir det idag igen...givetvis.... Nu har ju liksom Piper fått upp ögonen ännu mer.


Prue (fick visst bara en bild på henne själv)




Piper









Phoebe













Försöka duger. Inte lätt än att få alla att titta på mig samtidigt....men det kommer :)









Dax för lite mat








Dessa bilderna tog jag sent igår eftermiddag när Lillan bestämde sig att hon också ville vara med i bolådan












1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck