Sidor

lördag 5 december 2015

Nyvaken Phoebe

Det är så sött och helt underbart att se dom varje morgon när dom vaknar. Redan nu så börjar det ju hända lite i bolådan. Inga ögon ÄN (längtar) men dom har börjat tvätta sina framtassar, stoppar dom i munnen och "biter" lite. Nu på morgonen så hade Prue och Piper redan hittat till mjölkbaren men Phoebe höll alltså på och göra sig söt för mig.

Imorgon bär det iväg till Västra Frölunda (Göteborg) och utställning. Jag har med mig som vanligt Lillan & Zira. Känns så bra att det bara blir 1 dag, hade nog inte orkat 2 dagar. Precis som vanligt väger jag dom dagen innan så jag har lite koll på hur mycket dom går ner under en utställningsdag på grund av att dom kanske är stressade. Lillan kommer säkert att få påbackning igen om att hon är liten, men som sagt, hon blir nog inte så mycket större, maxvikten på henne har ju varit runt 4 kilo. Och nu har hon ju gått ner igen (som vanligt) brukar pendla 200g upp och ner. Förhoppningsvis lägger hon på sig lite mer när hon får sin nästa kull...när nu det blir. Hittar ju ingen hane som jag gillar till henne. Idag väger hon 3862g och Zira väger 3774g. ALLTSÅ....det skiljer bara 88g och dom går Zira upp lätt inom bara 1 vecka. Det röda i hennes färg har blivit mycket djupare nu...så vackert.

Bilderna på Phoebe tog jag alltså nu på morgonen









1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck