Sidor

torsdag 31 december 2015

Nyårshälsning

Tack till er alla som har följt oss under året som har gått. Ett år som har varit helt underbart. Tyvärr får jag inte fira in det nya året med Benny då han befinner sig på jobb i Norge, han var där även julhelgen. Men likväl kommer jag inte att vara ensam. Min härliga vän Lena kommer att vara här ikväll, och givetvis har vi sällskap av alla mina härliga älskade katter.
I morse ringde hanens ägare och berättade att det har varit flera parningar mellan Lillan och hennes friare. Om det tar sig och blir kattungar så ser dom dagens ljus den 5 mars. Spännande.




Tänkte faktiskt vara så fräck och ta morgondagens bilder idag. är ju helt underbart väder ute med sol och alltså mycket ljus i sovrummet. Men mina busungar hade inte alls samma planer som jag. Så det blir ny fotografering imorgon igen. Och bilderna jag tog idag kommer här

På denna bilden ser ni vad Prue anser om att behöva posera idag! Det är inte det att hon klättrar ner. Noop, hon backar uppåt :)




-Nädu, jag tänker inte alls se glad ut




Vi försökte med stolen liggande, men det gick inte heller lite





Men jag lyckades trots allt lura henne





Då gick det mycket lättare att fota när hon själv fick bestämma var hon skulle vara









Piper





Phoebe






1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck