Sidor

onsdag 9 december 2015

Piper

Nä, inga öppna ögon än, även om jag ser att dom snart kommer. Jag har tagit lite extra bilder på henne idag, bilder som jag inte förminskar då jag kanske kan få hjälp med mina funderingar....Är Piper långhår som jag tror och är Prue chokladsmoke som jag tror? Tog lite extra bilder på Prues tassar också, mest för att jag själv ska kunna studera för att kolla ifall hon är padda vilket hon ju faktiskt inte är. Men man ser klart och tydligt att hon är ljusare, både på trampdynorna och runt om. Kollar jag och jämför med Pipers så är Piper choklad långt ner i botten, mer än vad jag är van vid. Kollar man på Pipers trampdynor så är dom mycket mörkare. Förklaringen till att det blir många bilder just på Pipers svansrot beror på att man där kan se om hon är långhår eller inte.


















Pipers tramdynor som är mörkare






Prues trampdynor som är ljusare








Och för den som undrar hur det går med Pipers tass så går det bra. Jag kan inte se att hon har besvär av den på något sätt. Och så här ser den ut nu



1 kommentar:

  1. Så synd att det inte går att avla på henne långhår eller inte. Hon är ju så fin. Det tog ju ett tag innan vi var säkra på att Greta var långhår men det påminner om hur Piper ser ut i pälsen

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck