Sidor

tisdag 8 december 2015

Filmsnutt med Phoebe

Det är lika spännande varje morgon när jag går in till dom för att titta till dom, väga, gosa och ta bilder. Och imorse fick jag en glad överraskning då Phoebe var på sitt bästaste humör, låg på rygg och smälte  mitt hjärta. Dom senaste 3-4 dagarna har jag också sett att hennes nosspegel delar sig mer och mer i färgen....häftigt. Och nu har hon ju öppnat båda ögonen och när jag tittar på henne smälter mitt hjärta. Även Prue har öppnat bägge ögonen. Piper????? Noop, ingenting än. Så när man kikar i bolådan så ser det ut som att Piper sover.

För varje dag som går så är jag mer och mer övertygad om att Piper är långhår. Har kikat extra på henne för att se om hon är padda men kan inte se något extra på trampdynorna. Så för tillfället är hon choklad spottad/tabby. Kan inte bestämma mig där heller för det ser ut som att hon har ringar och jag tror att det kommer att sluta med att hon är tabby. När det gäller Prue är jag helt säker på att hon är choklad smoke. Av och till tycker jag att det skimrar till lite rött, men inte där heller kan jag se något rött/rosa på trampdynorna...hur mycket jag än kollar. Och Phobes färg var ju klar så fort hon föddes, finns ingen chans att ta fel på den. Jag är fortfarande lika fascinerad över att dom har så stora och runda huvuden, bara Piper är lite mer avlång...men stort huvud hon med annars.

Idag blir det massor med bilder, speciellt på Phoebe då jag  inte kan välja vilka/vilken jag ska lägga ut på bloggen. Och så en film med bara Phoebe och en där dom är alla tre.


Prue. Första bilden har så dålig skärpa men jag ville ha med den iallafall. Visst ÄR hon fin








Piper sover...eller inte.








Phoebe....Sötaste Phoebe

















Alla 3 i bustagen











Zira håller koll på sina småsyskon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck