Sidor

tisdag 22 december 2015

Julfotografering

Lagom till jul nu så har jag ju faktiskt 3 små söta fröknar som skulle bli perfekt som en bild för julkort. Trodde jag ja!!! Att hålla styr på dessa nyfikna tjejer, alltså alla tre på samma gång var inte det lättaste. Jag fick kanske ett par kort som jag kunde tänka mig att använda och som blev någorlunda bra. Jag kan tala om att innan jag blev klar var jag heeeeelt slut. Dom ville bara iväg hela tiden. Om dom bara hade kunnat tänka sig att smita åt samma håll, då hade jag kunnat röra mig med dom. Hur som helst, jag fick många goa skratt.


VI ÖNSKAR ALLA VÅRA LÄSARE EN RIKTIGT GOD JUL





Och jodå, jag bjuder även på en del av bilderna från fotosessionen :)



































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck