Sidor

tisdag 1 december 2015

Filmdebut

Inte mycket till film egentligen. Det ni får se är var och en av dom som protesterar vilt för att jag tog upp dom ur deras trygga bolåda. Jag vet att allt pipande kommer att avta, bara dom öppnar sina ögon. Så jag får stå ut med att dom inte alls gillar mig just nu. Även denna natten har varit lugn för alla inblandade. En gång vaknade jag till av att det skrek och när jag kikade så låg dom och fajtades om tuttarna. Dom måste precis hittat dit för det tog inte ens en minut så låg alla och smackade. Och man hör att dom njuter...dom har börjat knorra så där som bara så små bebisar kan....fast det hörde jag redan igår. Inga bilder idag, bara film. Ska snart iväg till tandläkaren igen och känner mig väldigt stressad över det. Tror att det kanske till och med var det som var orsaken idag att dom pep lite mer än tidigare. Dom känner säkert av sådant dom också. Dagens vikter är:
Prue 167g +16g
Piper 170g  +23g
Phoebe 165g +21g


1 kommentar:

  1. Phoebe är en snygging men charmen har nog Piper....Alla tre är så söta

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck