Sidor

onsdag 18 maj 2011

Trött, ledsen och besviken

Ja, för tillfället är det bara att erkänna det. Trots att jag alldeles snart ska åka iväg och hämta hem min nya hona.....som jag egentligen absolut inte har råd med i dagsläget. Men om jag inte hämtar/köper henne så kommer jag att ångra mig resten av mitt liv. Det som har hänt, ifall att det är någon som undrar.......är att jag eventuellt har fått återbud på Natasha också. Inte helt säkert, får besked imorgon. Hon kanske tar henne, men det var inte alls säkert. Varför får jag då inte veta förrän i morgon. Så extremt tråkigt. Känner verkligen inte för någon uppfödning för tillfället. Bebisarna är 10 veckor och jag har då kanske 5 av dom kvar till salu. Är ju skrattretande. Usch.....fy......bläääääää......Vet inte vad som har hänt, men det var ju inte det här som jag hade planerat :( Får hoppas på det bästa, hålla tummarna att någon hör av sig om sötnosarna.

2 kommentarer:

  1. nej de kan inte vara roligt alls!! Tänker på dig och hoppas allt löser sig till det bästa!!//kramiz

    SvaraRadera
  2. känner samma sak...d verkar inte vara efterfrågan om kissar just nu..tråkigt---

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck