Sidor

måndag 16 maj 2011

Tindras bebisar 10 veckor

Och utan att överdriva så kan jag ju berätta att jag känner paniken komma krypande. Jisses alltså....dom flyttar om 2 veckor. Det vill säga dom som är tingade, och nu är det bara Natasha och Nikki som är det. Jag har fått ett sent återbud på Nicole som nu är till salu igen.

Det är inte många stunder som det är lugnt här nu......det är full fart på dom. Inte heller är det ofta att dom ligger ihop när dom sover, så jag får leta mig galen efter dom när jag ska räkna in dom. Fast det räcker med att jag ropar på dom så kommer dom springandes alla.....och som vanligt så får dom då något gott som belöning :-) Det är så grymt skönt när allting fungerar som det ska. Tror dom kommer att sakna Mick när han flyttar på onsdag. Han är ju med dom överallt och vakar över dom som en storebror ska göra. Och nu så kommer dom varje kväll och kryper upp i soffan hos mig, både för att få lite gos och för att busa. Man blir så varm i hjärtat :-) Som vanligt så finns det massor av bilder på hemsidan.

Vikterna på Tindras bebisar idag är

Nikki 959g +99g....tingad
Noah 1031g +141g....till salu
Natasha 1122g  +198g....tingad
Neve 840g +41g...till salu
Nicole 965g 142g....till salu
Nicolas 1192g +90g....till salu


Klicka på bilden så kommer du till den bebisens sida på min hemsida :-)

















1 kommentar:

  1. Åh, Lotta! Du har de mest underbara sötaste små sagogrynen i Världen! Kram // Ingrid

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck