Sidor

torsdag 5 maj 2011

Hollys bebisar 3½ vecka

Idag har jag tagit mig en tur till Kety. Har inte sett bebisarna nu på ett litet tag och är ju så klart nyfiken på hur dom utvecklas. Och dom är helt underbara. Hade det varit så att jag skulle ha en Brittisk långhår så hade jag helt klart tagit Aagina. Hon är bara så läcker, och hennes färg går inte av för hackor.....svartsköldpadds silver tabby. Även hanen är bara för söt......och så lugn. Men så är dom ju bara 3 ½ vecka. Fast man kan tro att Pandora är mer......väldigt framåt tjej som ska vara med hela tiden....vill bara att man ska ta upp henne i famnen. Det var henne jag hade hemma och matade.

Jag har tagit massor av bilder och även filmer. Jag väljer att lägga ut filmerna. Bilderna har jag laddat upp på Facebook. Jag trot att du kan se dom där, om inte lägg in en kommentar om det....skulle vara bra att veta.
















2 kommentarer:

  1. De är ju underbara!
    å, vad synd att min kattkvot är fylld...

    SvaraRadera
  2. tusen tack lotta för hjälpen allt blev super bra...filmerna är roliga kram

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck