Sidor

lördag 14 maj 2011

Bebisbus/film

Dom är helt underbara, det bara är så. Filmade dom i lektagen i morse. Lite extra kul är filmen med Mick och Natasha. När han tjattrar så ser det ut som om Natasha försöker få tyst på honom :-)

Idag så har jag varit hos Ann. Det har varit möte och burlagardag. Det var inte meningen först att jag skulle dit då jag ändå inte orkar hjälpa till med att laga burar på grund av min värk, men jag ville på mötet trots allt, träffa lite av medlemmarna och höra lite på mötet. Fick god fika som vanligt och en massa goda skratt. Kom med förslaget att vi skulle ha Brittspecial när utställningen är i oktober, och det skulle kanske gå att ordna. Hoppas det för det hade varit kul.





2 kommentarer:

  1. herregud va söta de är!!!! är såå nöjd över att få hem lilla Liza imorgon!! ska bli kul med en bebbe i huset igen! som sagt man blir ju beroende ;) // kramiz

    SvaraRadera
  2. Dom är helt ljuvliga du kan vara så lycklig som har så fina bebisar!!!! Toppenroligt när hon försökte få tyst på Mick, du är duktig på att filma!
    Låter toppenkul med en Brittspecial jag hjälper gärna till om jag får!
    Kramis och jag saknar dig som vanligt!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck