Sidor

söndag 1 maj 2011

Hundutställning i Smålandsstenar

Ja, det har varit en lite annorlunda utflykt idag.....som det står i rubriken så har det varit hundutställning i Smålandsstenar. Jag var där och kikade förra året också. En del av mina brittvänner har ju hundar också, så det är trevligt att träffas i hundsammanhang också. Även om jag har lite hundfobi. Fast det kunde man väl kanske inte tro idag med tanke på alla hundar som fanns där. Fast mina händer skakade en hel del.....Jag är inte så säker på att jag hade åkt och kikat idag om det inte var så att Micks blivande matte var där med sin hund. Så här kommer några bilder på hennes vovve. Det blev en hel del bilder och alla finns på FB......vet inte om ni kan kika där. Bilder från hundutställningen


Micks blivande matte AnnLotta





Och hennes vovve :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck