Sidor

måndag 2 maj 2011

Tindras bebisar 8 veckor

Så var det dax för veckouppdatering igen, nu är dom alltså redan 8 veckor. Tiden går aldrig så fort som när det är bebisar här hemma. Dom växer på bra här. Noah har varit dålig i magen igen. Och jag undrar lite om det kan ha att göra med att han kanske inte tål Pussi, kattmaten jag ger dom emellanåt. För han blev dålig när dom fick Pussi igen. Så nu är det slut med den. Vill ju att Noah ska vara bra i magen så nu får dom torsk med morötter i. Och för att det ska vara rättvist så får alla det. Utom igår kväll och nu ikväll. Dom får dom sin "vanliga" mat, fast jag blandar i morötter. Trodde det skulle bli problem med att få i dom det men det går hur bra som helst. Alla äter, både dom vuxna och små. Utom Fjodor......och då får han äta maten i ett eget rum.

Som ni kanske såg av filmen igår så är det fullt ös på dom. Dom skuttar fram nu i vaket tillstånd och när dom leker. Det ser så roligt ut så jag kiknar av skratt emellanåt. Dom sitter nästan still när jag fotar dom, och snart är det dax för gruppbilden. Har mina aningar om hur det kan gå :-) Som vanligt har jag tagit massor av bilder på dom idag och som vanligt finns allting på hemsidan. Förrästen.......ta kort på Nicole gick inte alls så bra idag....hon ville bara blunda så flera av bilderna är tagna utan blixt.

Vikterna på Tindras bebisar idag är

Nikki 720g +89g....tingad
Noah 696g +90g....till salu
Natasha 866g +133g....tingad
Neve 707g +84g...till salu
Nicole 757g +88g....tingad
Nicolas 954g +156g....till salu



Nikki







Noah







Natasha







Neve







Nicole








Nicolas







Och så en bild på Fjodor som övervakade fotograferingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck