Sidor

måndag 30 maj 2011

Tindras bebisar 12 veckor.

Och dom som är kvar hemma nu och som söker nya hem är Natasha och Nicolas. Imorgon så kommer det en tjej från Helsingborg för att titta på Nicolas så då kanske han också får flytta. Dom andra har alltså flyttat till sina nya hem......och gissa om det är tomt. VÄLDIGT tomt. Men jag vet ju att dom får det superbra i sina nya hem vilket är en lättnad för mig. Noah fick flytta ihop med syrran Nikki, något som känns extra bra då dom 2 höll ihop så mycket. Och Neve får Mick som "rumskompis" Nicole bor hos Mia och som ni vet så finns där också fler Tawalliskatter. Fast jag har gjort som så att Nicole är på foder. Som sagt, svårt att få nya hem  till dom nu, det finns väldigt många brittannnser ute. Och jag tycker att det är bra att dom kommer till sina nya hem innan dom blir "för gamla"

Känns extra tomt då Jamie är på parning. Och Tindra bor hos min mamma nu. Mamma har frågat efter katt från mig länge nu, men jag tycker inte att en kattunge hade varit så bra för henne då dom är livligare än en vuxen. Och Tindra är ju den som är lugnast av dom alla. Jag vet att hon gillar mamma och hon får all den uppmärksamhet som hon behöver. Mamma kommer att få det sällskap som hon så väl behöver. Och Tindra fick flytta hem till mamma redan förra veckan. Hon kom in i löp och med 1½ feril hane här var inte bra. Hon ska ju inte paras förräns nästa år, hon ska få vila nu efter sina bebisar, det behöver hon. Nu blir hon bortskämd till tusen.

Vikterna på Tindras bebisar idag är

Nikki 1007g +77g....tingad
Noah 1196g +61g....till salu
Natasha 1124g  +13g....till salu
Neve 1070g +100g...tingad
Nicole 1059g  -20g....till salu
Nicolas 1058g -120g....till salu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck