Sidor

tisdag 24 maj 2011

Kattig väska

Idag så har jag sytt min första väska någonsin. Den är absolut inget proffsig, men jag fattar iallafall hur jag ska få ihop en, och den duger. Var bara lite jobbigt när jag sydde innertyget som är av fuskmocka (har jag för mig) Hur som helst så var det tyget svårsytt och tråden rök för mig flera gånger. Ska sy en till likadan....dom ska gå till ett speciellt ändamål.....återkommer om det senare framöver någon gång. Men jag funderar på att sy till mig själv också......modell större, och en modell typ sminkväska.....Som jag kanske kan ha med mig på utställningar och som bara kattsakerna ska vara i. Jaja....får se om jag orkar med det. I så fall så blir det inte fuskmockan som jag har inne...tar något annat som är mer lättsytt.


2 kommentarer:

  1. Herregud så snygg den blev!!!!! AVIS!!

    SvaraRadera
  2. Den blev ju jättefin!!

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck