Sidor

fredag 27 maj 2011

Jamie löper

Redan igår så visade hon att hon kunde vara på G in i ett löp, men när jag klappade henne på rumpan så lade hon sig på sidan....med andra ord inte redo. Idag så har hon gått och kuttrat hela dagen, klapp på rumpan och hon har gjort sig beredd......alltså inne i ett löp. Så nu är ju frågan....para eller inte para???? Med tanke på vad jag gillar kattungar så lutar det nog mot parning. Trots att jag har anmält henne till utställningen i Trollhättan. Det går fortfarande att dra henne, och jag kommer nog att göra det. Ska först se så hon inte går ur löpet när hon väl kommer till sin date.

Fast egentligen borde jag skjuta på det. Känns väl kanske inte så bra med tanke på att jag har 4 kattungar här hemma som är 12 veckor på måndag och fortfarande till salu. Missförstå mig inte.....Jag skulle med glädje behålla alla hemma, men det funkar inte. Jag har helt enkelt inte råd. Och då jag alltså har dom osålda fortfarande har gjort att jag känner mig stressad, vilket gör att jag har svårt att sova, vilket gör att jag är olidligt trött. Men det ordnar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck