Sidor

måndag 9 maj 2011

Tindras bebisar 9 veckor

Redan 9 veckor.....vad ska man säga....tiden går ALLDELES för fort. Fast att den går fort känns lite skönt just nu, för nästa onsdag ska jag ju hämta hem min nya lilla tjej Luna.

Det är full fart på dom alla nu, dom är precis överallt. Ute på altanen klättrar dom gärna även om dom är lite höjdrädda och skriker för att dom inte kommer ner. Är det riktigt hjärtskärande så hjälper jag dom, men annars så låter jag dom lära sig att klättra ner själva. Dom har mer eller mindre slutat dia helt nu....ibland kan någon knö in sig vid Tindra trots att hon ligger på magen. Men den som kommer till får ta sig riktigt snabba slurkar för hon ligger inte länge.
Har jag tagit massor av bilder på dom idag och som vanligt finns allting på hemsidan.

Vikterna på Tindras bebisar idag är

Nikki 860g +140g....tingad
Noah 890g +194g....till salu
Natasha 924g +58g....tingad
Neve 799g +92g...till salu
Nicole 882g 125g....tingad
Nicolas 1102g +148g....till salu







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck