Sidor

fredag 29 juli 2011

Värdelös dag

Usch, fy, bläääää. Idag har det verkligen inte varit någon bra dag. Så lång. Och så seg. Flera gånger under dagen så har jag trott att nu.....NU kommer Suzies bebisar, men icke. Hon har gått och småpratat nästan hela dagen. Ligger och vilar för att ändra ställning stup i kvarten.....och hela tiden så pratar hon. Och hela tiden så går hon runt och byter ställe som hon ligger på. Har känt på hennes mage flera gånger och det rör sig för fullt där inne. Och jag har även känt att hon har förvärkar där magen har blivit jättehård. Så.....kanske inatt då.....eller nåt.....Även i Jamies mage är det full aktivitet, och även hon har haft förvärkar.......

Idag väger Suzie 4606g och har gått upp sedan igår med 55g, allt som allt 1260g. Jamie väger 4348g och hon har på 1 dag gått upp med hela 117g, totalt 1269g. Och som ni kan se så skiljer det bara 9g i viktuppgången mellan tjejerna. Kan det kanske till och med vara så att båda får samma dag????? Trots att jag gillar tanken ifall att Suzie kanske bara får 1 bebis igen och Jamie många så att dom kan dela upp bebisarna lite så gillar jag inte tanken ändå. Skulle bli rätt så stressigt om båda väljer att föda samtidigt då jag har lite svårt att dela på mig. Men hur som helst.....det går nog bra. Förhoppningsvis så får Suzie inatt så morgondagen inte blir lika lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck