Sidor

söndag 31 juli 2011

Nya pälskammen

Igår så fick jag hem den nya kammen till mina katter. SUPERBRA är den. Och passar alldeles utmärkt nu när Kurt fäller så mycket. Jag har testat på dom andra och alla reagerar på samma sätt. Dom tycker det är skönt och ligger samtidigt och spinner. Jag försökte filma för jag ville visa er hur bra den är men det var inte så lätt att både filma och försöka mig på att kamma Kurt, så det blev som det blev....med filmen alltså.
Tog också kort på vad jag har fått ihop av päls.....och då har jag rullat ihop den......bara genom att testa lite. Kurt är "roligast" för där finns mest päls just nu. Fast jag får ta det riktigt sen när det inte är så kvavt och varmt ute. Kammen finns att köpa på SweCats






1 kommentar:

  1. Är det en Furminator? Hm, undrar om den funkar på en sommartovig långhårsbritt...

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck