Sidor

torsdag 21 juli 2011

Levererad-Monterad-Invigd

Idag så kom den öppna spisen :-) Snabba puckar måste jag säga. Beställde den ju i tisdags. Och det är bara så mysigt med den, och jag tycker att den är superfin. Och varmt som bara den. Värt varenda öre :-) Grannarna var över och kollade.....dom trodde inte att det var riktig eld, men se det är det :-)

Har varit ute och grejat idag. Rensat lite i mina rabatter och även annat. Blir så lack att det ser ut som det gör, och att folk inte kan hålla rent omkring sig. Kommer att fortsätta i morgon om det blir fint väder.....i annat fall NÄR det blir fint väder. Bara det inte regnar så är det ok. Skulle nu bara behöva en massa barkmull och slänga in under buskarna som jag har rensat så man slipper så mycket ogräs senare. Ska se om jag får tag på hyresvärden så jag kan prata med honom om det. Vill du titta på andra så finns dom på WeGot


3 kommentarer:

  1. Superläckert!!! Mysfaktor 100

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Hur har du fått upp "gnistgallret"?
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad du är duktig, du vet hur man gör det mysigt! Ser verkligen fint ut!

    Kramis
    N

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck