Sidor

lördag 23 juli 2011

Luna 7 månader/bildbomb

Idag är alltså min lilla Lunis 7 månader. En liten pärla är vad hon är :) Ni ska se hur goe hon är när hon vilar med mig nu. Hon kommer fram till mitt ansikte och nosar, tvättar mig och sedan lägger hon sitt ansikte mot min kind.....och så somnar hon :-) Tycker dock att hon är liten för sin ålder, idag väger hon 2438g och har under månaden gått upp med 150g.
Jag missade att väga Suzie när hon var 7 månader, men Tindra vägde 2959g och Jamie vägde 2744g. Hoppas att hon växer till sig framöver. Bilderna är tagna nu på morgonen.















2 kommentarer:

  1. Nathalie RoyalTail's23 juli 2011 kl. 10:01

    Sötaste Luna, grattis på 7-månadersdagen!!! (ps. henne pappa är ganska liten)

    SvaraRadera
  2. Grattis lilla Luna!!! Hon är så bedårande vacker att man bara smälter!! // kramiz

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck