Sidor

söndag 24 juli 2011

Jamie 8 veckor

Idag har hon alltså gått 56 dagar. Och nu är det ju inte så lång tid kvar.....9 dagar. Det vill säga om hon går tiden ut på 65 dagar. Vilket jag inte tror att hon gör med tanke på hennes storlek. Jag tror att hon får 2-3 dagar tidigare. Återstår att se.......den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge :-) Dom 2-3 senaste dagarna har hon inte ätit så där jättebra, med undantag idag då. Hon har smaskat i sig rätt så mycket.
Bebisarna rör på sig men inte så mycket. Jag tror att hon tycker att det är obehagligt när dom rör på sig, då börjar hon slicka sig på stället där det har rört sig. Magen är enorm alltså, men det är svårt att se riktigt på bilder så jag filmade henne. Spelar ingen roll, det är svårt att se ändå. Man måste nästan se det på plats :-)
Vikten på henne idag är 4139g och hon har under veckan gått upp med 232g, sammanlagt 1113g

(mamma Tindra hade gått upp med 839g.....6 bebbar, med Jamies kull 900g.....5 bebbar)





1 kommentar:

  1. Hej Lotta
    Så fina dom e!! och vilken härlig hängbuk Jamie har. Jag gissar på att hon får 6 småttingar ;-)
    Vad härligt att Suzie också ska ha. Jag tycker det är lite spännande att du inte vet riktigt när eftersom du brukar ha sån koll.
    Här hemma går Larissa in på sin 5 vecka och det är lika spännande som första gången

    Grattis till dom fina resultaten på utställningen i Trollhättan!

    Många stora kramar till dig //Anneli

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck