Sidor

söndag 17 juli 2011

Kurt är 10 månader

Och nu så räknas han som vuxen.....iallafall när det gäller utställningsvärlden. För mig är han fortfarande lilla Kurt, han är fortfarande min lilla bebis. Idag väger han inte mer än 4795g så på en månad har han gått upp med 230g Egentligen så är jag väl nöjd, han har ju liksom gått upp. Men dagen innan utställningen så vägde han 4905g och under den helgen så åt han verkligen ingenting och gick ner med hela 215g. Massor med siffror och här kommer lite till. EFTER utställningen har han gått upp med 105g.....på 12 dagar. Han är inte längre något matmonster som han var tidigare. Nu är det precis tvärtom, han är jättesvår att få i mat.......och då ska ni veta att jag provar med en massa olika. Men jag ska inte "tjata" på honom, han ser ut att må bra. Och han är bara så underbar när det gäller temperamentet. Han är en stor nalle som går omkring och spinner. Han vill gärna vara hos mig och gosa vilket han så klart får.








1 kommentar:

  1. Underbara "lilla" Kurtan!! Mysigare kisse får man leta efter....men så är han ju en Tawalli´s!!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck