Sidor

torsdag 28 juli 2011

I väntans tider

Ingenting är som väntans tider. Det intygar inte bara jag utan jag tror att både Suzie och Jamie håller med mig. Dom sista dagarna har varit fruktansvärt sega. Det är mycket jobbigare än vad jag trodde att vänta in Suzies bebis/bebisar när jag inte vet om hon ska ha denna veckan eller inte. Dom sista dagarna har hon varit extremt kelig och framför allt lugn. Igår och idag har hon mest varit under soffan och sovit. Stackarn är väl trött på att ha mig hängandes över hennes rumpa och kolla stup i kvarten.......ifall att slemproppen går alltså.Jag tycker ju att hennes mage har sjunkit men det kan ju lika gärna vara inbillning från min sida......bara för att jag vill det.

Jamie lunkar på.....eller kanske jag ska säga.....hasar sig fram. Hon går inte många steg innan hon läger sig igen. Och så ligger dom där....Suzie och Jamie. Ibland får dom ett infall till att tvätta varandra. Luna tycker inte det är lika kul för nu vill liksom ingen av dom busa med henne. När det gäller Jamie så känner jag mig lite lugnare idag. Hon är idag på dag 60 och jag hoppas hon går iallafall 2-3 dagar till.
Jag har vägt tjejerna idag då jag tycker att båda har ätit dåligt dom sista dagarna.
Suzie väger 4551g och har sedan i söndags gått upp med 159g, sammanlagt 1205g
Jamie väger 4231g och hon har sedan i söndags gått upp med 92g sammanlagt 1158g






2 kommentarer:

  1. Känner precis igen ... snart har du så där en 10 - 12 småkissar hos dig! Spännande!!!
    Lycka till o hoppas allt ska gå jättebra.
    Kramizzar till dig o de fina blivande mammorna Suzie o Jamie
    Lena

    SvaraRadera
  2. MULLENÖH!
    Gullekissarna, vilka pladuskor! Hoppas de snart får fram sina ungar. Jag vägde mina monster igår, Pepsi 3,6 och Posh 2,7. Hur gick det med anmälningsavgiften och hemsidelänken förresten?
    Lycka till med nedkomsterna
    KRAM // Ingrid

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck