Sidor

lördag 16 juli 2011

Söta underbara Luna

Vem hade trott detta??? Inte jag iallafall. Nu är hon mer eller mindre som ett klistermärke på mig. Fjodor var alltid tidigare först med att hoppa upp till mig i sängen om jag gick för att vila.......nu är det Luna, och hon ligger på rygg och väntar på att jag ska klappa henne på magen långt innan jag ens hinner till sängkanten :) Och OM jag inte skulle klappa och kela med henne så borrar hon in huvudet i min hand. Och hon är så jättejättekär i Fjodor. stackarn får inte vara ifred från henne. Hon riktigt slänger sig på honom så snart han kommer i närheten. Idag filmade jag henne när hon lekte.




1 kommentar:

  1. så mysig hon är lilla tjejen!!! Bullen har oxå fått ett plåster på sig...Naschi, hon är döförälskad i sin storebror ;))

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck