Sidor

onsdag 20 juli 2011

Luna *2

Jag har köpt en ny klös till katterna idag. Körde ju runt mamma idag för att handla och var för en gångs skull med henne inne på Lidl. Där fanns klösar som jag tyckte var superfina och som inte kostade mer än 499:- (kampanj) Tyckte att den skulle passa så bra i hallen, och bebisarna kommer att älska den framöver när dom börjar klättra och busa. Någon mer som älskar den är LUNA!!!!!! Suzie har varit inne i gömman och faktiskt även Kurt. Jamie är lite för tjock för att ta sig an den för tillfället. Men hon låg nedanför och såg upp på den drömmande :-) Mamma köpte en likadan till Tindra och Fjodor och när jag hade monterat ihop den så var dom på den direkt....så dom gillade den också :-)






3 kommentarer:

  1. Vad söt hon är!

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera
  2. Sockersöt, snygg klösis!

    Kramis och tack för att du alltid finns där för mig!

    N

    SvaraRadera
  3. På Lidl .... så SNYGG!!! En sån behöver jag akut ... hoppas på Lidl Alingsås!
    Och vilken sötiskisse!
    Kram
    Lena

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck