Sidor

måndag 9 augusti 2010

Suzie

blir det bilder på idag. Hon är inte svår att fota......det vill säga om hon inte sticker. Några kort blev det, men jag ska försöka ta något på henne imorgon också. Visserligen har jag fått fotot som jag kan tänka mig förstora, men man vet ju inte :-) Att jag inte tar mer kort idag beror på att jag har glömt ladda kameran så det gick inte så bra då.
Jag går här och väntar på att Eva ska komma i löp. Hon har varit på väg, men liksom kommit av sig. Veckan efter utställningen så var hon i riktigt höglöp, men då kom hon ju inte iväg till Pysen av olika anledningar. Hon har varit sur på mig allt sedan dess......På grund av att jag stängde in henne eller Fjodor så dom inte kom åt varandra, och sedan så var hon ju på bebisarna hela tiden och skulle tvunget bära ut dom i rastgården och då fick jag hålla henne borta från ungarna. Först nu kommer hon till dom och kan till och med tvätta dom en snabbis men det är inte mer. Hon sneglar hela tiden mot mitt håll då, och även om jag försöker visa henne nu att det är ok så är inte hon med på noterna. I och för sig så kanske det är bra att hon gick i löp utan att komma till Pysen med tanke på att hon gick på piller, men nu tycker jag att hon gärna får gå igång. Är ärligt talat lite orolig för henne.....hon är inte alls så som hon har varit. Jaja.....det blir nog bra.

Någon av dessa 2 bilderna blir det antagligen förstoring på


Och här kommer resten av bilderna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck