Sidor

onsdag 18 augusti 2010

Milla 5 veckor

Idag har Milla alltså gått 5 veckor av sin dräktighet, och det känns väldigt spännande. Svårt att jämföra med hennes tidigare kullar då det nu är en annan pappa. Men som sagt, väldigt spännande. Undrar ju så klart om hon bär på någon cameo denna gången......det KAN bli både hona och hane i denna kombinationen.
Hur som helst så går hon här och lullar. Just förra gången som hon var dräktig så fick jag inte komma i närheten av henne.....nu vill hon gärna att jag gosar med henne, och jag har till och med problem med att få henne att gå och stå så att jag kan fota magen. Fotade ju förra veckan också men det syntes inte alls på bilderna så jag satte aldrig ut dom. Vikten på henne idag är 4281g och hon har ökat på en vecka med 168g, och sammanlagt nu har hon ökat med 343g. Nedanför kan du se hennes mage.


Och för att inte förvirra alla nu. Jag var tvungen att skaffa mig ny blogg då Blogtown har krånglat mycket den sista tiden. Allt eftersom så kommer jag att kopiera inläggen jag har i Blogtown tidigare och klistra in det här då jag inte vill bli av med mina inlägg. Mycket jobb, men jag tror att det kommer att gå bra....bara inte deras server kraschar.....



2 kommentarer:

  1. Testar att göra ett inlägg

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta!!! Spännande med ny blogg och så nya bebisar på väg! Ville bara säga hej och hoppas vi snart ses! Kram syrran!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck