Sidor

torsdag 5 augusti 2010

Milla & bilder



Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit om det......Milla är omöjlig att fotografera.....hon vill verkligen inte. Så snart jag närmar mig med kameran så vänder hon rumpan/ryggen till, eller så tittar hon åt sidan. Idag har jag sprungit med kameran efter henne hela dagen under flera omgångar. Och jag har fått lura henne. Bland annat så har jag satt mig på huk men haft kameran nere i backen nästan. Har inte kunnat se om jag har henne i fokus, men jag har klickat iallafall, och där blev det något kort. När jag körde över alla bilderna som jag har tagit på henne så var det 298 bilder. Och av dom blev det BARA 8 som blev något bra. Får försöka igen, för jag vill ha flera bilder att välja mellan till förstoring :-)
Angående Milla...idag, och först idag slog det mig.....hon är ju gammelmormor :-) Tindras bebisar är hennes barnbarnsbarn. Häftigt va? Fast jag kan ju inte säga att hon som en mormor.....inte mycket till passning av ungarna från hennes sida. Jag har tittat på hennes tuttar idag igen, och jag tycker mig se att dom syns lite mer nu. Hon är väldigt matglad, och vilar mycket. Jaja.....vi får se hur det är. Här kommer iallafall bilderna som jag tog på henne idag....alla, för det blev ju som sagt inte så många. Jag vet iallafall EN som blir glad över att se bilderna på henne ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck