Sidor

söndag 22 augusti 2010

Lägga kommentarer

Det går att lägga in kommentarer i denna bloggen också :-) Längst ner efter varje inlägg så står det lite olika saker. Bland annat så står det i början Upplagd av Tawalli's kl. 16:54 0 kommentarer. Om du klickar där det står 0 kommentarer så kommer det upp så att du kan lägga in din kommentar :-) Jag ska se om jag kan fixa så att man kan se det med en gång....




Bakis......Jag som inte brukar dricka sprit behöver inte dricka så mycket för att bli full. Under själva kalaset/festen igår där det hölls drack jag ingenting då jag körde, och det var väl heller inte meningen att jag skulle dricka. Men folket droppade av en efter en och det blev till slut bara några enstaka kvar, varav festen fortsatte hemma hos Monica och Kurt. Och då det inte är mer än 5 minuters gångväg från mig dit tog jag ju så klart inte bilen, utan gick bort. Och jag tog 3 groggar....svaga......Och jag kände väl inget av det heller förrän jag kom hem. Då blev jag illamående, och jag blev riktigt yr i skallen. Vilket har resulterat att jag inte heller har mått så bra under hela dagen. Eller bra och bra. Vaknade med huvudvärk och har haft det under dagen, och varit supertrött. Inte ofta som jag kommer hem från någon efter 2-tiden på natten. Dessutom så har det ju varit söndag idag, och söndagar gillar jag inte överlag så det var extra tungt idag. 


Fördelen med att jag har varit så slö idag är att jag gör ju absolut ingenting då.......utan ligger typ bara i soffan. Och då passar alla katterna på att komma upp och gosa med mig. Och det är så mysigt att ligga där och ha så många hos mig....dom ligger lite överallt. Ellen gonade in sig på min arm och somnade där riktigt gott, och jag som inte hade hjärta att röra på mig för att inte störa henne kom knappt upp efter 1½ timme liggandes i samma ställning. Hon hann inte mer än att gå därifrån så var Fjodor och tog hennes plats, men då var jag faktiskt tvungen att byta soffsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck