Sidor

fredag 6 augusti 2010

James Dean/film

Give Me Five....jag har äntligen lyckats få iallafall en av bebisarna i denna kullen till det. Men dom andra är faktiskt på G.....dom tar efter dom små liven......så kanske om en vecka, vi får se :-) Så jag har filmat James. Lite hoppig film, men det är inte så lätt att filma och hålla på med annat rörligt med kattungar samtidigt. Men det går att se iallafall :-)
Idag tog jag lite bilder på Milla igen.....idag gick det liiiiiite bättre. Tror minsann att jag har fått bilden som jag vill ha, och det blir någon av dessa nedanför. Jag har lagt ut alla bilderna på min hemsida.....många är nästan lika, men det gör inget......satte ut dom ändå :-)
Och så kommer det ett par bilder på Ellen med bebisarna. Hon har varit som en extramamma för dom i......ja, vad kan det vara......2 veckor. Hon tvättar dom som sjutton. Och hon ger sig på Jamies ögon så hon håller på att få bort allt det gula :-)
Ellen med James sovandes
Nyvaken :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck