Sidor

tisdag 20 april 2010

Nervös....

Ja, nu börjar jag bli nervös inför utställningen. Av flera orsaker. Hallandskatten håller på för fullt att få ihop domare. Utan domare ingen utställning, och flygen går ju lite si och så. Dom har ett megajobb och jag önskar att jag på något vis hade kunnat hjälpa till, men det går inte. Blir väldigt orolig för dom långväga utställarna som åker redan på fredagen. Hmmmm. Hoppas att det fixar sig. Tycker att det är skit att inte Sverak vill samarbeta med oss. I så fall hade vi kunnat låna domare från dom då dom har många domare som är svenska :(.....(sorry)
Idag så har vi haft lite kattspa.......kloklippning, rensning av öron och noppning av öron och svans. Fjodor är helt underbar att "jobba" med. Han är ju bara så nöjd bara han ser att jag har handen ovanför hans huvud......Innan jag börjar kela med honom så börjar han drägla. Det var likadant igår när han kom ner till Michelle. Kom ut buren direkt och lade sig ner och började spinna. Michelle började gosa med honom, och genast kom det droppar ur hans mun. Undrar om han kommer att göra så vid domarna också?
Jag orkar inte skriva så mycket mer.....det är rörigt i skallen av alla funderingar just nu.
PS. JAG LÅNAR INTE UT MINA BILDER TILL STALLET

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck