Sidor

onsdag 28 april 2010

Tindra är dräktig

Idag är jag säker. Tänk vad mycket det händer på bara 2 dagar. I måndags så tyckte jag ju att tuttarna var lite, lite rosa. Idag så blev jag nästan bländad av dom, så röda var dom :-) Så nu kommer jag att vänta på hennes och Fjodors bebisar jättemycket.....ska bli så kul att se vad hon gömmer i magen. Om ingenting händer på vägen alltså.
Fjodor ja!!!! Idag så har jag ringt runt lite angående utställningen i Uppsala i slutet av maj. Jag har hittat boende till Fjodor men inte till mig själv. Och jag är så tacksam, för åker inte jag med så har jag en inom klubben som tar med honom och tar hand om honom. Känns så bra. Så jag har skickat in anmälningen för en liten stund sedan. Och även om jag så jättegärna vill följa med så är det faktiskt inte hela världen om det inte blir så. Det är ju liksom inte jag som ska ställas utan Fjodor. Hur det än blir så kan jag vara lugn över den saken nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck