Sidor

torsdag 8 april 2010

Ellen

är ju bara så superskön.....fortfarande mammas lilla älskling ifall någon nu har missat det :) och idag har hon fått mig till ett riktigt skratt...tårarna bara rann :)  Hon låg i den minsta byttan som vi har här och där låg hon och sov. Jag var ju så klart tvungen att hämta kameran. HUR i hela friden kan hon tycka att det är skönt? Efter att jag hade tagit bilderna så tyckte hon att jag hade stört henne....för hon kom upp och fortsatte att sova i min famn.Myspys.
Idag har det inte varit lika fint väder ute, nästan lite småkallt. Hade planer på att putsa fönstren, men det blev inget med det....orkade inte. Sen så skulle vi ju till tippen med påsarna som jag har fyllt efter att jag städade i trädgården.....Blev inget av det heller. När jag väl kom på det så hade det börjat regna, och då tappade jag lusten helt. Tänkte att jag kunde ta det på lördag. Vilket jag INTE kan.....befinner mig i Malmö hela dagen på utställning då......Ska ju följa Freddie och Kompiz :) Så det får helt enkelt vänta till nästa vecka.
Nu är det dax att börja tänka på min ......ja alltså mina egna katters utställning som är om snart 2 veckor. Det ska ju badas liksom. Men det kommer nog att gå bra. Måste också ringa lite samtal där jag ska vara....hos Lena som har Bus och Mia (Bruce Willis & Cameron Diaz) Är ju meningen att jag och Kety ska bo hos henne. Måste erkänna att jag är lite kluven inför det. Inte för att det är hos Lena, men jag har ALDRIG sovit borta hos någon sedan jag och Benny blev tillsammans. Men det går nog bra det också. Jag ska ju bo i en övernattningslägenhet då jag har så många katter med mig....Kety ska bo hos Lena. Likaså MÅSTE jag ta tag i boendet i Båstad så jag sliper åka hem emellan. Måste boka rum innan det är för sent då det är mycket folk och rörelse där under sommaren. Puuuuh.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck