Sidor

fredag 23 april 2010

Time out

Det känns konstigt, men jag kommer inte att blogga denna helgen. Om bara 4 timmar ger vi oss av till Lena i Ingared/Alingsås där vi ska bo hela helgen. Lena har 2 katter från mig, Bruce Willis, och Cameron Diaz :) Vi, det är Kety med sina 2 katter och Lotta från Kalmar som har med sig Bella. Det kommer att bli så kul att träffa alla igen. Fast imorgon kommer det att bli lite extra kul...tycker jag. Bröderna Fjodor, Freddie och Frank (Kompiz) kommer att träffas alla 3 för första gången sedan dom var 12 veckor. Det har ju varit lite oroligt om det blir någon utställning då domarna flyger, men allting är ordnat och utställningen blir av som planerat. Duktiga dom är i min klubb som har jobbat så hårt och fixat allt.
Ni får ha det så bra.....det ska jag ha :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck