Sidor

torsdag 22 april 2010

Lugnande medel

har jag idag fått av katterna. Känner mig själv orolig och lite stressad i och med att vi ska åka iväg imorgon. Hoppas vi slipper vända på grund av att vi inte får domare till utställningen. Jag har inte fått för mig att göra något vettigt idag. Har packat och kollat för att sen packa igen. Vill ju gärna inte glömma något. Var även nere hos Kety och noppade Amis öron och svans.
Väl hemma kände jag mig körd i huvudet och gick för att vila. Alla katterna följde med som vanligt. Men idag så satt dom typ på rad och bara tittade på mig. Ok.....här gäller det att ge alla lika mycket kel och klapp. Fick Dino till att lägga sig där han brukar, medan då Milla och Tindra trängdes för att få platsen närmast honom. Eva nöjde sig med lite kliande under hakan, sen så lade hon sig en liten bit ifrån mig. Tindra gick då till henne också, och Eva började tvätta Tindra. Under hela tiden så försökte Fjodor få den bästa platsen, den på min kudde. Den platsen gillar även Suzie så hon mer eller mindre lade sig på honom :) Ellen låg på min mage. Gissa om det började bli varmt. Och PRECIS när jag somnade så ringde telefonen. Benny brukar inte gå in till mig med den när jag har lagt mig för att vila, men nu när det är utställning så har telefonen gått varm här, så han kom in och väckte mig. Men denna gången var det en hemsida som skulle uppdateras. Det tråkiga var att jag var tvungen att flytta lite på mig, och då stack Dino som tyckte att det blev jobbigt. Hmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck