Sidor

fredag 16 april 2010

Badade katter

har det blivit idag, och som vanligt så körde jag ner dom.....Milla & Eva.....till Michelle. Absolut det bästa alla gånger. Kommer hem rena och fina OCH torra. Idag så spann Milla till och med när Michelle fönade henne. Och Eva var något lugnare än förra gången. Skönt. Två kvar som ska badas imorgon, Fjodor och Ellen. Suzie badar jag inte, tycker hon är för liten än och hennes päls är bra som den är. Sedan får ingen av katterna gå längre ut än till altanen under veckan....dom får gå ut i rastgården först efter utställningen.
Idag har jag tagit det lugnt igen. Måste spara på mig nu så att jag är ok till nästa helg. Gör jag något ansträngande så är det ju bara så att jag får jättevärk. Så det mest "jobbiga" jag har gjort idag är att sitta och sticka. Tar en bild på det imorgon så får ni se :-) Inte klart än nämligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck