Sidor

tisdag 6 april 2010

Dino

Trots att Dino snart är 6 ½ år och har varit kastrat sedan han var 11 månader vill han gärna vara med i leken om man säger så. Idag när jag släppte ut Tindra och Fjodor ur rummet så dom fick "vila" lite var Dino mer än villig att avlösa Fjodor. Och att det var ute i rastgården där det småduggade bekymrade honom inte det minsta. Jag lät honom hållas just då.....något kul ska väl han också ha, men efter det så har Tindra och Dino fått vara ute om vartannat. Fjodor har ju aldrig på något sett gett sig på Dino och det gjorde han inte nu heller utan stod mest med huvudet på sne och såg ledsen ut för att Dino tog hans tjej ifrån honom.
 
Annars har det gått på sparlåga här hemma. Det har inte känt så bra i munnen, har varit väldigt öm, och emellanåt har det gjort ont som bara den. Jag tål ju inte tabletter så vidare bra heller, och efter att bara ha ätit penicillin i bara 3 dagar så har jag fått svamp i munnen, så idag har jag sköljt munnen med mineralvatten flera gånger. Igår var jag illamående en stund under dagen, men idag har jag varit illamående hela dagen med värk i magen, så det har varit rätt så mycket sängläge. Vilket katterna har uppskattat då dom har fått ligga i sängen och gosa med mig.
 
Gjorde en bild på Fjodor och Tindra till min Facebook grupp och den kommer här också
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck