Sidor

torsdag 29 april 2010

Mia & Holly & resultat

På utställningen i helgen så var ju fotografen Kicki där, och vi fick fotat katterna av att proffs. Bilderna på Mia och Holly har kommit....mina kommer senare för mina katter var dom sista att fotas. Jag får ju komplex för mina foton....dessa är helt suveräna alltså. Lägger ut en bild på varje, dom andra finns att se på sidan som jag länkar till :-) Kan ju tala om att jag hade problem med vilka bilder jag skulle sätta ut här :-)



Resultat från utställningen kommer idag. Snabba dom är Hallandskatten som redan har fått ut alla resultaten på webben. Och så här gick det alltså för alla katterna som kommer från mig :)
Förkortningarna betyder
CAC= Certifikat till Champion
CACIB= Certifikat till Internationell Champion
EX1= Excellent 1
DB= Domarens Bästa
BIR= Bäst i ras

Milla lördag: CACIB DB BIR söndag: CACIB Nästa utställning för Milla är i Båstad första helgen i juli där han kan bli Internationell Champion

Bella lördag: CACIB söndag: CACIB Nästa utställning för Bella är i Båstad första helgen i juli där han kan bli Internationell Champion

Ellen lördag: ej cert  söndag: CACIB

Eva lördag: Champion söndag: EX1 ej cert

Fjodor lördag: CAC söndag: CAC Nästa utställning för Fjodor är i Uppsala sista helgen i maj där han kan bli Champion

Suzie lördag: EX1 söndag: EX1

Ami lördag: CACIB DB Bästa hane, Bästa vuxen söndag: CACIB BIR DB Nästa utställning för Ami är i Båstad första helgen i juli där han kan bli Internationell Champion
Holly lördag: EX1 söndag: EX1
Mia lördag: CACIB söndag: CACIB Nästa utställning för Mia är i Båstad första helgen i juli där han kan bli Internationell Champion
Eddie lördag: CACIB söndag: CACIB Nästa utställning för Eddie är i Båstad första helgen i juli där han kan bli Internationell Champion
Igor lördag: EX1 söndag: EX1 DB
Jonas lördag: Ex1 DB Bästa 6-10 mån hane söndag: EX1
Boogis lördag: EX1 DB söndag: EX1
Willelördag: Champion DB Bästa hane
Ingrid lördag: Ex1 DB Bästa 3-6 mån hona Bästa ungdjur
Kompiz lördag: CAC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck