Sidor

måndag 19 april 2010

Tindra 2 veckor

Jupp, så har det gått 2 veckor....så långsamt att vänta. Men nästa måndag bör jag ju se dom rosa tuttarna tycker jag....ifall det nu har tagit sig. Kollade lite idag, men jag är osäker. När hon blev parad så var dom i stort sett nästan helt vita, men idag var dom lite rosafärgade....hoppas, hoppas, hoppas :) Vägde henne idag och vågen visade 3112g så denna veckan har hon iallafall gått upp med 52g. Men hon äter så dåligt nu. Tar bara några ynkliga tuggor sedan går hon ifrån :(
Just nu så är Fjodor nere och badar. När han blir klar så är det bara byta av katt.....Ellens tur, och sen så är mina katter färdigbadade.Veckan kommer nog att bli lite jobbig med skrik från dom badade katterna, men det får jag ta......Dom får helt enkelt inte gå ut i rastgården.
Har tagit ett par bilder på Tindra idag, hon inte bara ser trött ut.....hon ÄR trött.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck