Sidor

lördag 8 juni 2013

Olivers student

Igår kväll var det återigen dax för studentfirande. Nu var det Oliver som är lillebrorsan Darkos son. Otroligt duktiga syskonbarn jag har...Trevlig kväll med mycket god mat och en hel del folk. Och tidigare under eftermiddagen fick jag ett sms om att ta med mig kameran så jag fick "jobba" igen. dock fattades brorsan John medan vi var där, han jobbade till klockan 22.00 så jag fick ingen bild på honom. Annars hade jag tänkt att någon skulle ta bild på oss 3 syskon tillsammans. En del av bilderna kommer här


Oliver...En glad student







Här tillsammans med sin mamma Monica




Här tillsammans med mamma Monica igen och styvpappa Kurt




Oliver med sin flickvän Nickolina




Olivers syster Jennifer med sin pojkvän Peter




Min lillebror Nenad




Nenad med sin dotter Josefin




Och en smygfoto med Benny i mitten också :)




Jag och min lillebror Nenad




Så läckra tårtor och vilka detaljer....


  




Kurt bror med sin familj




Pirjo...och denna bilden blev den bästa som jag tog




Massor av gott att äta




När vi kom.....



1 kommentar:

  1. Underbara bilder och vilken härlig student för Oliver

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck