Sidor

torsdag 6 juni 2013

Lillans äventyr

Efter att jag hade varit ute en stund och grejat med mitt nya projekt så var jag tvungen att gå in och vila lite i svalkan och ta något att dricka. Och som vanligt tar jag en liten titt på vad katterna har för sig. Jag visste att dom satt och kikade på mig i fönstret när jag var ute men dom försvann efter ett litet tag.
Och när jag går ut till altanen ser jag något som rör sig uppe vid taket....det rör på sig mycket. Kollar vilka som är på golvet och kan bara konstatera att Lillan har tagit sig upp. Fort som attan sprang jag in och hämtade kameran....detta ville jag filma fast det bara i stort sett blev gardinen som ajg filmade. men ja....ni förstår. Och jag gillar att Lillan lyssnar så mycket på sitt namn :) När jag väl hade tagit ner henne....utan några problem så var hon snabb med att försöka sig tillbaka igen. Fanns bara en sak att göra...ta ner dom. För jag vill inte att hon är där uppe och kanske ramlar ner. Detta gillade hon inte kan jag tala om. På den sista filmen ser du hur hon försöker hitta en utväg :) Hon till och med försöker lyfta altantaket med huvudet :)



1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck