Sidor

onsdag 5 juni 2013

Hannas student

Idag tog Hanna studenten. Hanna är dotter till min lillebror John....Så vi har varit där och grattat henne och med det också träffat lite kändisar....min släkt och vänner. Givetvis hade jag kameran med mig och det var en önskan från Hanna sida :) Och här kommer en del av dom


Hanna







Hanna med sin storebror Linus




Linus som faktiskt fyller 20 år i morgon



Tillsammans med sina föräldrar John & Malin




Hela familjen samlad














Hanna tillsammans med sin pojkvän Victor





Lillerorsan Nenad var där




Oliver med sin son Elwin






Josefin som är Nenads dotter




Josefin med sin mamma Kety



Brorsan John



Jennifer





Hanna & Hedda




Det blev en del hopp idag :)




Kusiner



Hedda





Får väl bjuda på en bild där jag är tillsammans med Hanna





1 kommentar:

  1. Det syns att ni är snygga släkten... Fina kort på snyggingar

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck