Sidor

torsdag 26 december 2013

Téas bebisar 7 veckor

Och gissa om jag tycker det börjar bli jobbigt nu!!! Bara 5 veckor kvar sen flyttar dom. Och dessa 5 veckor kommer bara att svissa förbi utan att jag hinner med. Även om dom sover fortfarande mycket av tiden så är dom väldigt aktiva. Dom har race fram och tillbaka från vardagsrummet till hallen. Upp i soffan och sen ner igen. Dom busar mycket med varandra och dom biter varandra. Många gånger vill jag gärna lägga mig i men gör det inte då det är en del av deras utveckling. Dom måste lära sig hur långt dom kan gå. Alla kommer gärna upp i soffan på kvällen för att lägga sig och gosa...eller busa med min hand. Dom fullkomligt älskar att klättra på mig och att jag ska vara med dom. Så mycket kärlek. Tycker också det är roligt när det kommer besök och dom alla vill vara med. I vanlig ordning så vill Jamie gärna följa med alla hem.

Har tagit veckobilder och idag funkade det nästan med ljuset, trots dimman ute. Några kommer här, resten finns på hemsidan. Deras vikter idag och veckans viktuppgång är
Emily 730g +122g
Elsa 680g +139g
Elizabeth 707g +152g
Elvis 760g +135g

Emily





Elsa





Elizabeth





Elvis





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck