Sidor

onsdag 11 december 2013

Filmtajm!!!!

Det blir lite film idag och det blir det på Téas bebisar som fyller 5 veckor i morgon. Har också passat på att ta lite bilder på dom idag när det var något så där bra ljus. Men bilderna får ni allt vänta med tills i morgon. Och för att få dom still en stund så har jag tagit dom när dom har sovit och precis innan dom egentligen skulle ha vaknat. På det sättet har jag fått ha dom kvar där jag placerat dom :)
Utöver filmande och fotografering har vi idag varit på studiebesök uppe i skoaffären. Tänk er själva. Dom 2 som jobbar där idag och en kund plus jag då...alla sitter vi på golvet i affären med 10 bebisar som far omkring som små yrväder. Idag var det ju inte så kallt så jag kunde göra detta. Vet ju att det också uppskattas så det är kul. Att se om bebisarna är rädda eller sociala är detta ett utmärkt sett att se det på. Främmande plats och främmande människor. Och det gick superbra.

Och här kommer dagens moviestars :)


2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck