Sidor

fredag 6 december 2013

Prickiga magar

Varning, varning. Detta ÄR beroendeframkallande. Prickiga magar är alldeles underbara att se på, röra på och framför allt....PUSSA PÅ!! Så...är du rädd för att fastna ska du inte skrolla neråt....bara en massa goa magar man inte kan se sig mätt på. Bebisarna som inte är med ligger och sover :)

Alltså, idag var det riktigt lyxigt att vakna och komma ut ur sovrummet. Ingen otäck odör av bajs, vilket jag villigt kan erkänna att jag trodde det skulle vara. Medan kaffet rann ner i koppen tog jag ficklampan för att kolla riktigt i alla hörn. Inte en enda olycka någonstans. Bara i lådorna så jag mockade vilket gick på 5 röda. Med första munnen kaffe fortfarande på väg ner i magen fixade jag frukost till alla. Allt medan dom satt och tittade på mig...någon protesterade över att jag tog för lång tid på mig. Dom lär sig så otroligt fort alltså. Dom vet att maten finns i köket och det bara efter att dom var där och åt första gången igår. Så nu behöver jag inga fat med mat i "bebisrummet" Vilket dom idag bara var inne för att leka i under dagen. Dom ligger utspridda lite här och var och sover.
Både Lillan och Téa ligger nöjda och ser med stolthet på sina ungar. Och Lillan till och med gick ifrån dom en stund idag för att få vara ifred.
Här kommer alla bilderna. Ingen ordning på dom..inga namn. Tror ni som vet vem som är era bebisar känner igen dom vid detta laget :)
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck