Sidor

lördag 23 april 2016

Milla 4 veckor

Redan under veckan som har gått så har jag nästan kunnat ana mig till en liten liten bula på magen. Och idag när jag fotade henne så ser jag att hon har blivit rundare. Hennes tuttar tittar fram genom pälsen så idag kunde jag fota och få en skymt av dom. Alltså, hon gillar verkligen inte att jag tar henne på magen. Och jag hade stora problem att klippa klorna på henne idag. Fick bli på framtassarna bara. För hon blev så sur på mig. Känns som att hon vill skydda sina bebisar som hon har i magen. Denna veckan har hon inte ätit lika mycket, känner väl kanske av lite illamående.
Dagens vikt är 3171g och hon har under veckan ögat med 91g, sammanlagt 179g. Det är ju kanske inte såå mycket men hon är heller ingen jättestor katt.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck